Strona główna Dodaj do ulubionych! kontakt e-mail logowanie do systemu CMS

  z życia mediów
cmwp
PRAWO

Biznesmen chce od Ringier Axel Springer Polska 4 mln zł za tekst o rosyjskiej mafii
łb, Wirtualnemedia.pl

2017-01-31

Biznesmen Robert Szustkowski złożył pozew o ochronę dóbr osobistych oraz zadośćuczynienie pieniężne w wysokości 4 mln zł przeciwko wydawnictwu Ringier Axel Springer Polska i dziennikowi "Fakt", któremu Szustkowski zarzuca publikację nieprawdziwych informacji i żąda ich sprostowania. Chodzi o artykuł Radosława Grucy pt. "Afera taśmowa to robota rosyjskiej mafii?" z 16 listopada ub.r., w którym reporter opisuje wyniki śledztwa dziennikarskiego i sugeruje, że prokuratura badająca aferę podsłuchową powinna sprawdzić, czy w sprawę nie była zamieszana rosyjska mafia.

powrót

 
CENTRUM MONITORINGU WOLNOŚCI PRASY

© Copyright 2007 :: Centrum Monitoringu Wolności Prasy :: Projekt i realizacja Michał Wojtasik